FAQ



  1. Hoe stuur ik best een bestelling door?

Je kan je bestelling zelf ingeven via de webshop maar je kan ook een mail sturen naar info@du-pont.be of je bestelling doorbellen naar 03/464.00.91.  Doorbellen kan enkel tijdens de kantoor uren.



  1. Wat zijn jullie openingsuren?

Wij zijn geopend maandag tot en met vrijdag van 8.00-12.00 en van 13.00-17.00.



  1. Wat is jullie adres?

Je kan ons terugvinden op het adres Bouwelven 16 in 2280 Grobbendonk. Ons pand bevindt zich in het industrieterrein van Herentals-Herenthout-Grobbendonk en is gemakkelijk te bereiken. Vanaf de afrit 21 'Herentals Industrie' op de E313 (Antwerpen-Hasselt) is het slechts een paar minuten rijden.



  1. Wat zijn jullie verzendkosten en minimum bestelhoeveelheid?

Wij hanteren voor leveringen in België geen minimum bestel bedrag en leveren alles franco, dus zonder transportkosten.  Voor Nederland, raadpleeg onze ‘verzenden en bezorgen’-button.



  1. Kan ik ook zelf afhalen?

Je kan perfect je bestelling op voorhand doorgeven en aangeven dat je dit graag wil afhalen.  Wij zorgen dat alles klaar staat en verwittigen je hiervan zodat je alles kan oppikken zonder tijdverlies. 



  1. Wanneer geef ik het best mijn bestelling door?

De meeste klanten hebben vaste leverdagen.  Graag je bestelling doorgeven VOOR de middag van de dag er voor zodat ons magazijn uw bestelling zonder problemen kan voorbereiden en meegeven met onze chauffeurs.  Latere bestellingen kunnen we steeds nog nasturen per GLS Parcel of GLS Freight (ook zonder extra transportkosten)



  1. Ik heb verkeerd besteld, nemen jullie ook goederen retour?

Indien de artikelen behoren tot ons standaard voorraadprogramma en ze nog niet geïnstalleerd werden, kan je ons die terug bezorgen in de originele verpakking.  Daarna crediteren wij deze goederen voor 100%.



  1. Wat zijn jullie levertijden?

Artikelen in onze cataloog en webshop zijn in principe steeds uit voorraad leverbaar, behalve indien anders vermeld.  We trachten steeds in samenspraak met de klant een correcte oplossing te zoeken om zo snel mogelijk of volgens afspraak aan te leveren.



  1. Ik vind iets niet terug in de cataloog. 

Op zoek naar iets specifiek en u vindt het niet terug in onze cataloog?  Contacteer ons of uw vertegenwoordiger en we checken of één van onze toeleveranciers ons kan helpen.  In functie van het gewenste aantal sturen we u dan een gepaste offerte met bijhorende levertijd door.



  1. Hoe kan ik gemonteerde BLUM lades bestellen?

In de webshop vindt u in de bovenste balk van de homepage een zwart/wit 'Lade configurator' logo terug.  Door hier op te klikken, kunt u inloggen om gemonteerde lades te bestellen die u rechstreeks naar u thuis kunt laten sturen of door ons kunt laten leveren.  Nog geen login voor deze toepassing?  Contacteer ons of uw vertegenwoordiger en we brengen dit onmiddellijk in orde!



  1. Hoe bestel ik Darby Doors kaderdeuren op maat?

In de webshop vindt u in de bovenste balk van de homepage een Darby Doors logo terug.  Door hier op te klikken, belandt u op deze website waarna u bovenaan via de ‘calculator’ kan inloggen voor een prijsberekening.  Nog geen login?  Contacteer ons of uw vertegenwoordiger en we brengen dit onmiddellijk in orde!



  1. Ik heb een technische vraag over bepaalde artikelen of toepassingen.  Waar kan ik terecht?

Je kan ons bellen tijdens de kantooruren op 03/464 00 91, je vraag formuleren in een email naar info@du-pont.be of je kan contact opnemen met je vertegenwoordiger.



  1. Hebben jullie een showroom?

Wij hebben een showroom die je vrij kan bezoeken tijdens de kantoor uren.  Hou er echter rekening mee dat wij niet alles uit ons programma kunnen tonen.  Het is dan ook aan te raden eerst even contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen informeren of het gevraagde artikelen te bezichtigen is in onze showroom of dat we een ander voorstel kunnen uitwerken om u correct te informeren.